17december2010

Idag tog jag lite ledigt från skolan för vi hade bara en lektion och det kändes ganska meningslöst att gå på den. Har inte hunnit med så mycket idag, har skottat snö och det var riktigt tungt. Sen lagade jag lunch åt mig och Jenny och snart ska jag väl ut med hundarna och sen skotta lite mera. Slå in julklappar måste jag också.
Igår på kvällen gick jag en sväng med hundarna, skulle ta en genväg som går genom skogen och när jag kommer dit så springer det något stort mörkt djur bland träden, hundarna skäller, jag skriker och älgen springer sin väg. Älgar är verkligen vackra djur och jag beundrar dom enormt men skulle dom attackera så skulle det ju vara kört. Så visst har men respekt för dom!
Ikväll ska jag nog kolla film och äta chips, mmums! Och imorgon ska jag till stan på kvällen och umgås med Josefin och Alexandra. Ska bara ta en till after eight nu och sen börja bege mig ut.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort