3december2010

Idag har jag varit ledig från skolan och det har varit mycket skönt. Min dag började 07:15 då min klocka ringde, satte på tvn och kollade julkalender. Tror faktiskt på den iår, jag ska iallafall ge den en chans! :) Somnade sen om och vaknade kring halv elva för att David ringde.

Klev upp, gav mat åt hundarna, gav mat åt mig själv och sen fixade jag ett musikprogram till datorn. Tog en nästan tvåtimmars promenad med hundarna och sen har jag fixat massor av låtar som jag ska bränna till skiva.

Nu tänkte jag ta in ved i väntan på att mamma ska komma med mat. Sedan ska jag duscha och försöka fixa till min frilla och så är det ju idol. Heja Olle!

Imorgon åker jag till stan för lite party, hoppas på en riktigt rolig kväll!! och så hoppas jag på lite tur så man kanske vinner nåt från tomtens säck ;)

Det var allt.


Mamma med sin idol


Kusin och syster med världens sötaste Bagge


Daniel


Autografskrivning


Fotograferingsdags

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort