Shopping i Luleå

Idag var dagen som jag och Evelina har väntat på i veckor. Biljetterna var bokade och väskan var packad så  vi hoppade bara på tåget och gled till Luleå. Kom fram vid halv tio ungefär så då satt vi ett tag på tågstation och när vi började gå så var det så jäkla kallt så vi gick och ställde oss inne på smedjan(?).

Sedan vid tio så gick vi in på shopping och sen strand och sen smedjan. Käkade lunch på waldorfs, jag åt och pennepasta med currykyckling och aioli. Nu när jag tänker efter var det jäkligt gott fastän det var starkt. Med mig hem fick jag iallafall;

* Svarta tygskor med högre skaft och en dragkedja h&m
* Rosa hipsters h&m
* Svarta leggings med dragkedja längst ner h&m
* Hårband cubus
* Grå långärmad tröja med färgglatt tryck fram JC

Köpte även lite presenter hem och några småsaker från lagerhaus. SÅKLART blev det godis, liten chipspåse och coca-cola (+ att man fick köpa en förpackning med toy) från hemmakväll. 

Nu är jag i Pernillas lägenhet och blev plötsligt jättetrött, så kanske man kryper under täcket snart.

Kommentarer
sara

Hej, du har sett den där filmen om djuren va? asså den där om pälsen och det! så jävla hemskt, sverige måste göra något åt detta!

2010-02-13 @ 19:51:12
Hemsida/blogg: http://ssaraholsson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort