Snart är det dags!

Skola idag igen, men idag vi fick kolla vårat blodsocker så vi fick sticka oss själva. Först tog jag i armen, men det kom så lite blod så jag fick sticka en gång till i armen och tröck den här gången "apparaten" lite hårdare mot huden. Då funkade det. Sedan provade jag även att sticka i fingret, det gör lite ondare och det kommer mycket mera blod. Mitt blodsockervärde låg kring 5 och det är jättebra, det ska ligga mellan 3-7.

Imorgon ska vi prova på att ta insulinsprutor på oss själva I MAGEN! Usch det låter väldigt obehagligt. Men det kommer att bli intressant ändå.

Imorgon är också sista skoldagen för den här veckan, på fredag ska jag sjukanmäla mig och åka till luleå för lite shopping med Evelina. Det blir nog mysigt! :) Käka lite på waldorfs, prova massor av kläder på hm och slutligen köpa med godis till tåget från hemmakväll.

Har varit ut och gått för ett tag sen och när jag kom tillbaka så släppte jag Meija i våran backe och tjoooff så sprang hon förbi vårat hus och in i skogen. Hon har varit dit flera gången tidigare och jag vet att det brukar ligga matrester där så jag orkade inte springa efter henne. Fan hon får komma när hon känner för det, hon är en sån surfitta. Hoj. Nåja, nu har hon iallafall kommit tillbaka.

Nu ska jag titta Vinterspelen Åre 2010, jag gillar Gunde Svan! Han är så söt :)




Kommentarer
livsstilar.se

Hej, ny blogg-tävling att vinna 6ooo kr hos nelly.com.

Besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3



2010-02-11 @ 00:14:44
Hemsida/blogg: http://livsstilar.se
MALINHE |foto|

hej, vad ska du göra ikväll då? :)

2010-02-11 @ 18:47:44
Hemsida/blogg: http://malinhee.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort