Torsdagkväll

Den här veckan har rusat förbi tycker jag. Ingenting speciellt har hänt. Idag var det skola, fick tillbaka ett prov som jag fick G- på. Vilken lättnad! Var bergssäker på att jag skulle få göra om det, men icket. Så nu kan man slänga alla papper som har med det att göra, alltid lika kul.

Efter skolan gick jag hem, skrev lite på religonsläxan som ska vara inne inom två veckor. Sen kom Evelina hit och vi gick på konsum och sen till mig. Jag käkade middag, lax och potatis, och sen la jag mig i soffan och sov i nån timme. Vaknade av att någon från telia ringde. Hoppade in i duschen och nu sitter jag här.

Snart ska jag och Evelina föra tidningar för min hatthylla OCH skohylla håller på att rasa ihop. Efter det blir det väl kanske att sova? skönt att komma i säng tidigt :) Imorgon har jag sovmorgon till nio, börjar med gympa och sen har vi lunch. Då ska jag köpa gooodis och riktig coca-cola. Efter det har vi gastronomi. Sen är det HELG! <3

HALLOJ, taget för något år sen så den bjuder jag på.


Kommentarer
Linnea

haahhaha fan vad söööt :)))

2010-02-04 @ 21:57:33
Hemsida/blogg: http://saraliiinnea.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort