Trött och sliten

Idag var första "riktiga" dagen på praktiken. Klockan ringde 04:50....... men allt har gått bra fast det har varit jäkligt segt. Ibland går man bara runt runt, tittar på tavlor för femhundraelfte gången, så det är väl inte allt för roligt. Man väntar typ på lunchen och rasterna så kan man utforska stället lite.

Somnade först halv tolv igår så jag är ganska så trött nu, kunde inte somna förräna skidåkningen var slut. TYVÄRR, vann Norge. Nog för att Northug är ganska snygg men ändå, dom ska inte få äran! ;o) Och så blir som så kaxiga och tror att dom är bäst.


Andra killen från vänster

Imorgon går jag 13:45 - 21:45 och däremellan ska jag fara till bilskolan och ha min första körlektion, nervös?? JAA! Efter jobbet kommer bror min och hämtar mig, för på torsdag är jag ledig. Nu ska jag krypa under täcket, läsa lite begrepp till gastronomin, lösa lite korsord och sen sososova!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort