1 januari 2010

Har klivit upp för kanske en timme sen, Maria ringde och väckte mig men det var väl lika bra. Annars hade jag blåst på till öve halv tolv säkert. Gårdagen var rolig. Först åt vi oxfile och potatisgratäng och till efterrätt blev det after eight kladdkaka, sviiingott! Sen vid klockan tolv gick vi ut och sköt raketer.

Efter det skulle några fara till en fest så jag och Oskar har fått skjutsa dom med skoter. Sen for vi hit och här spelade vi "med vilda gester" och "med andra ord", det var roligt! Fast roligast är det andra spelet. Men ja det var roligt, David och Danne var lite småroliga. Dom hade baara cola i glaset!

Idag blir det att köra skoter, ska till porotunturi och fika och spela spel. Men först måste jag ta en liten bit kladdkaka.

En bild till alla insnöade som aldrig är ute. Det här är livet!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort