14 januari 2010

Nu fick det bli en tråkig rubrik men jag har så dålig fantasi. Idag har jag varit i skolan som vanligt, var på gränsen att stanna hemma iallfall första lektionen för jag har haft ont i huvudet igårkväll och hela natten. Vaknade vid elva, tre och sex och någon av dom gångarna satte jag mig upp och ropade "hallå", sen harklade jag mig och skämdes. Haha tur att jag var ensam!

I skolan gjorde vi väl inget vidare vettigt. Fick veta praktikplatsen och jag slipper jobba över påsken! UNDERBART! Jag har varit jättenervös över att jag kanske hade måstat jobba då och då hade allting förstörts. Men icket, vilken tur. Känns varken kul eller tråkigt att gå ut på praktik, lite jobbigt men sen får jag vara hemma i typ tre veckor!!:D Har bara individuellt val som jag måste gå på men kanske skippar den någon dag.

Har varit och tränat innebandy för snart en timme sen. Snart tänkte jag tappa upp ett bad och hälla i lite "milkshake" som det så fint heter, det är typ som badskum och det luktar mint. Mmmh, gott! Klockan åtta börjar made in Sweden, den är bra för Anders Bagge är så söt, Andreas Carlsson är snygg och Laila Bagge är vacker.

 

 

Imorgon har vi bara en lektion, sen kommer pappa och hämtar mig och då ska vi fara och handla och sen åka till byn. Det känns jätteskönt! Sen ska jag bara njuuuuuuuuuuuta av helgen och min fina familj. Pussa extra mycket på hundarna och åka spark så det ryker.

PUSSHEJ!

 


Kommentarer
Jonna Hansson

så bra! :) ska se nästa med!! :D

2010-01-16 @ 15:05:15
Hemsida/blogg: http://jth.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort