24 januari

Söndagsångest, inget nytt direkt. Idag måste jag försöka göra några uppgifter som skulle ha varit klara för en vecka sen. Så får se om jag göra dom idag, jag måste iallafall göra dom innan onsdag. Annars har jag tänkt ligga i sängen eller soffan mest hela dagen. Igår hade jag feber och hostade tills jag spydde. Idag känns det bättre, men tycker det är dags att bli frisk nu.

I februari blir det en liten tripp till luleå med den bästa, hade helst velat fara nuuuununu. Jag måste köpa shorts till innebandyn, dör ju i mina mjukisar. Jag vet inte om studiebidraget kommer att höjas? Jag hoppas det iallafall, det behövs.

Vet inte vad mer jag ska skriva, det händer inte så mycket. Igår tittade jag robinson med Jenny, vi bakade en kladdkaka och gjorde en kafffedrink och sen gick vi och la oss. Eller satt och nötte icy tower på fejjan ett tag.

Nu ska jag nöta lite mera så hörs vi later.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort