Hello my friends

Tänkte bara skriva ett sista inlägg innan jag ska gå och sova. Idag har jag inte fått mycket gjort, har suttit framför tvn och datorn mest. Tittade på blåsningen och skrattade som en tok! Ja haha idag var den riktigt rolig, stackars David Hellenius bl.a. Sen har jag tittat ponnyakuten och jag älskar sådana serier, dom är bland de bästa! ;D Den går på barnkanalen klockan 19:00 på söndagar om någon undrar, haha.

I veckan har jag planerat en del saker. Imorgon är det innebandy, tror iallafall att jag ska spela. Fast då tar jag det lugnt. På tisdag ska jag åka till byn. På onsdag ska jag och Evelina och Sara laga mat och på torsdag ska jag och Evelina göra våfflor. Mmmums! Sen är det helghelghelg och jag längtar redan! På lördag ska jag till kiruna och titta när Jenny spelar fotboll, förhoppningsvis blir det en tur på stan en snabbis.

Nu ska jag borsta tänderna, spela liiite icy tower och sedan sova!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort