Igår

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig igårkväll, jag och David hoppade in i bilen och for till Gällivare. Där for vi på Evelinas fest fast var inte alls där länge, man kan väl säga att det var lite kaos där ett tag. Vissa kan helt enkelt inte hantera alkohol.

Men ikväll ska vi titta film, män som hatar kvinnor. Har velat se den hur länge som helst så nu äntligen ska jag titta den.

Tror att jag ska ta en promenad snart och sen lägga mig med datorn i famnen och titta film. Och mitt paket har fortfarande inte kommit, fan vad irriterande. Hur lång tid kan det ta egentligen!? Bara ingen snott den eller så.

och jag suktar ännu efter Taylor Lautner, han är så snygg!! ;)








Kommentarer
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-07 @ 01:41:19

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort