Let the days go fast!

Nu är det bara en och en halv dag kvar till skolan börjar och det känns piss! Speciellt när jag vet att jag har ett matteprov som jag måste göra ännu och ett psykologi prov som jag garanterat har fått ig på. Det som också känns extremt jobbigt är att man ständigt går hungrig, och i skolan får man inte direkt mat som mättar. Men bara skolan sätter igång så går tiden lite fortare.

Jag ser fram emot vårens alla skoterutflykter, alla mysiga hemmakvällar med massor av bra filmer från lovefilm, Akkes utveckling och min födelsedag. När man tänker efter är det inte så långt till sommarlovet, det är ju bara 4 månader + att det är två lovveckor och några lovdagar i maj.

Snart ska jag fara och åka spark med hundarna och så ska jag rensa lite i mitt rum som vi snart ska måla om.

 


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort