Slödag

NU är jag hemma i byn, det är så skönt för nu kan man koppla av lite. Min älskling var så duktig idag, jättelydig var han :o Först var han helt knäpp, bet mig i armen och det gjorde ooont! Fast det gick typ över på en gång men fan vad sur jag blev på han, skrek bara LÄGG AV! Tror ändå han fatta att han gjorde fel för han strök bak öronen och tittade lite gulligt på mig. Prova locka på han och han kom direkt till mig, så sa jag "fot" och han kom och satte sig på min vänstra sida. Sen följde han efter mig hela vägen ute. Sötnöt <3 Skönt att slippa bråka!

Imorgon ska jag till kiruna med mamma och Jenny. Jenny ska spela fotboll så då är det klart jag måste titta! När det är paus ska vi på stan och kolla om det finns nå fint, kanske ett par jeans om jag har tur. Svarta vill jag ha! Det skulle vara nån hundutställning också som jag väldigt gärna skulle vilja se.

Senare mot kvällen ska vi äta plankstek och äta tårta hos kusinerna. Självklart ska jag titta robinson! Men nu ska jag se solsidan på tv4. Efter det duschen och sen sova!




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort