Tillbaka i hemma igen

Första dagen var väl, sådär. Det känns som att jag har gått runt som en zombie hela dagen, velat att den skulle gå fort så jag kunde åka hem. Men nu sitter jag är hemma och det är förbaskat skönt! Var och skrev in mig på bilskolan idag, så kanske nästa månad ska jag gå en kurs. Fattade inte riktigt vad det var och pengar rullar. Fan ska det vara så dyrt för?? :o

Sitter och kollar filmer på lovefilm och hittade en som verkar vara jättebra, valentine's day. En film med bra skådespelare; Ashton Kutcher, Jessica Biel, Jessica Alba, Bradley Cooper och Julia Roberts. Det tråkiga är att den går på bio först i februari, så det dröjer nog ett tag innan den går att hyra.





Nu väntas en god middag, perfekt såhär i början av veckan. Korv och marakroner, jättegott med hårtbröd till.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort