I wanna know what love is

Äntligen klar med ett arbete om könsstympning! Nu är det "bara" kristendomsprovet kvar, förhoppningsvis går det bra. NU är jag i byn och ska vara här till söndag eller måndag. Snart är det skolavslutning och det gillas MYCKET! Då blir det partyparty med dom bästa. Jag hoppar det blir roligt! :)

Nu ska jag fika och sen krypna under täcket, kanske kolla en film eller två,


Idag fick jag PUSSA på mitt hjärta! Alltså man kan inte göra annat än le när man ser honom, inte jag iallafall för det är typ bara jag som tycker om honom ;D

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort