Andreas Johnson - We can work it out

Goddag!

Igår jobbade jag förmiddag och efter det for jag till Malmberget och körde med bilskolan, det gick faktiskt riktigt bra. Var någon enstaka grej som gick lite sämre men annars tycker jag att det gick bra, fick beröm och det är alltid roligt :) Efter körningen gick jag hem och åt middag och for sedan på teorikurs. Skönt, nu har vi bara en kvar!

När den var slut åkte jag och mamma hem, jag körde! :) Har varit så nervös inför att köra i rondeller men än så länge har det gått bra. Idag är jag ledig från praktiken, har endast tre dagar kvar där. Shit vad tiden har gått fort!

Nu ska jag hoppa i skidkläderna och koppla Akke, med musiken i öronen och pjäxorna på ska vi fara på en skidtur i det härliga vädret! :) (ska droga Pernilla när hon kommer till byn och sätta henne på skidorna)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort