Sista mars

Idag har det hunnits med en hel del. Vaknade vid tio, klev upp och gav hundarna mat och fikade själv. Sen gick jag ut på prommis med hundarna och stavarna i handen. När jag kom hem käkade jag lunch och städade. Dammsög huset och rensade lite i garderoben. Sen kollade jag och Jenny Johan Falk - G.S.I, har blivit helt in love i de filmerna alltså. Mycket mycket bättre än ex CSI. Efter det käkade vi middag och nyss har vi varit och åkt skidor, jag, Jenny och hundarna.

När mamma kom hem hade hon med sig H&M paketet. Innehållande ett par svarta byxor, en BH, en väska, ett linne och en sjal. Byxorna fick jag inte igen så dom får åka tillbaka och BH:n var också för liten, tänkte ta en större men ångrade mig i sista sekund. Så den får också hoppa tillbaka. Väskan däremot tyckte jag om, dock lite mindre än jag trodde men den funkar. Jackan kommer om två veckor.




Kommentarer
M

Vad kul att du vill vara med och delta :D

2010-04-03 @ 08:53:18
Hemsida/blogg: http://conler.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort