Min dag i bilder och ord

Idag fyllde jag som sagt 18 år. Jag har ätit gott, fått jättefina presenter och haft en superdag! Detta har jag fått i present:

* svarta leggings med skinn
* sockar
* tränigskläder, byxor och t-shirt
* tre par trosor
* presentkort på intersport, 300:-
* presentkort på lindex, 800:-
* pengar, 750:-
* presentkort på h&m, 200:-
* rosa linne med kedjor
* likör
* en bok med massor av bilder från åren som gått
* svart linne med motiv framtill


Min födelsedagsmiddag, grillad fläskfile med potatisgratäng och tillbehör

Tårta


Översvämning efter Skaulovägen


Jag och Maria var ute och sprang en morgon, vi var upp på tippsta bl.a.


Hemska trappa!



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort