Olle Waller och läxor

Idag har Olle Waller varit i sporthallen och haft en föreläsning. Det var intressant och han var rätt rolig! Efter skolan for jag ner på stan med mina fina och där köpte jag underkläder och ett par svarta leggings. Var in på manuella och åt mat.

Sen for vi till malmberget, gick till pernilla tills hennes man kom och sen har jag suttit hemma och gjort bort psykologin, bokrecensionen och halva arbetet om könsstympning. Har också tränat lite inför debatten imorgon.

Lite senare kom Sara och plockade upp mig, vi for på stan och snurra och nu har jag kommit hem och ska snart krypa under täcket. Men började kolla CSI NY så jag vill se slutet! Imorgon är det skola igen.



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort