Pajala

Idag, fredag, vaknade jag upp hos fröknarna Svanhem. Gick till skolan och hade gympa i typ 40 min. Underbar häck kan jag bara säga. Dom som var där förstår. Efter gympan fördrev vi tiden hos mig innan vi traskade vidare till gastronomin. Där bjöds det på köttfärslimpa, klyftpotatis, tzatsiki, bröd, glass, grädde och bär.

Efte skolan bar det av till Pernillis och där däckade jag på soffan tills moster ringde och sa att hon var på väg. Slängde ihop grejerna och for till coop, handlade och blåste sedan till byn.

Här har jag ätit pizza, grattat kusin och rensat hundburen om ser förjävlig ut. Längtar till söndag då jag ska fortsätta städandet! På kvällskvisten köpte jag polkamarabou och gick till Pernilla och kollade I skuggan av värmen. En film med Joel Kinnaman, mmmMMm.

Nu är jag hemma och ska strax hoppa i säng, imorgon ska lillasyster ha match i Pajala så jag ska övningsköra dit.




Those eyes... ;)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort