14oktober2010

Snart är det helg och det gillaaas! Är premiär på harrys så jag tänkte fara dit med mina brudar och hoppas på att det blir roligt där med mycket folk! :) Idag har vi varit på studiebesök på akuten och vi fick även kika in in en ambulans och se hur ambulanssjukvårdarna har det på sitt arbete.

Seen har jag lagat mat, det blev köttfärssås och spagetti, och sen har jag kikat paradise hotel och dammtorkat lite. Imorgon tänkte jag fortsätta städningen med dammsugning. Fick ett besök av Sara också så har suttit och surrat med henne!

Idag köpta jag ett par nya skor, svarta stövlar som går upp till knäna. Känns lite ovant men det är betydligt varmare och inte lika blött som med mina tygskor!

Nu ska jag kolla klart robinson och sen krypa under täcket och kika sex and the city, har blivit helt besatt av den!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort