16oktober2010

Igår camade jag och Pernilla med Maria och Carro. Fick se deras hotellrum och sen visade Maria lite av vad hon shoppat, sen fick vi se lite av hollywood! Häftigt ändå :D Massa bilar och lite berg i bakgrunden. Ska cama med dom när dom är i Las Vegas också, skulle vara fränt att se!

Idag har jag sovit ganska länge och snart ska jag dammsuga och diska, sen blir det väl att duscha och fixa till sig inför kvällen. Jag hoppas att det blir riktigt kul ikväll för det behövs, ska ha praktik i fyra veckor och det känns inte så lockande.

Nu ska jag tagga med lite partylåtar! Och hur bra var inte Olle och Daniel igår? ;) Loooove them.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort