31oktober2010

Äntligen är det höstlov, skönt att man får vila från praktiken ett tag. Jag är i byn och det känns väldigt bra. Har sprungit älgar här i byn några dagar så igår tänkte jag att jag ska gå på en liten skogspromenad med Akke. Sagt och gjort, hann inte gå länge så såg jag två stycken ligga i snön men fort var dom uppe när de fick syn på oss. Tycker de är otroligt vackra djur. På kvällen när jag skulle skjutsa Jenny och hennes slalomskidor så stod det två rådjur på vägen, också väldigt vackra djur! Jag hoppas att dom får vara ifred och håller sig kvar kring byn.
Imorgon ska jag åka till stan över kvällen, Jenny har fotbollsträning så jag måste skjutsa henne. Ska samtidigt passa på att gymma och köpa målarfärg! I veckan ska jag renovera mitt rum lite, måla det mörkgrått och sedan har jag tänkt köpa kanske lila gardiner och nytt överkast. Kanske beställer lite bilder också som jag tänkt göra huur länge som helst.
Nu ska jag blanda mig en kaffedrink och placera mig i sängen med en bok och tvn påslagen.
Två månader


Ett år och två månader

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort