Nattbio

Igååår blev det inte som jag tänkt mig. Min käre vän Simone kom till mig och vi kikade idol och drack en och annan martini. Senare mot kvällen så blev det bl.a. ett besök på öltältet på stan. Men kvällen var trevlig!

Nu är jag i byn fast över dan bara, är hemma och pussar på mitt lillhjärta som egentligen inte är så liten! Han kommer nog alltid att vara liten i skallen. Väger typ 30 kg men ska ändå sitta i knäet på en, nåja det funkar väl! Var på stan med mamma och Jenny idag, köpte en vinterjacka och skotervantar!

Ikväll ska jag tillbaka till stan för att gå på nattbio med Alexandra. Men först ska jag ta en powernap och sen en liten promenad! :)


De fastnar inte alltid så bra på bild


Det är ju inte direkt en chihuahua jag har i famnen


Ibland är det kul att jävlas


Jaa vad ska man säga?


Stolt hund

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort