Onsdag 6 okt

Idag klev jag upp kvart i fem för att skjutsa Maria och Carro till flyget, sen for jag hem igen och sova med kissekatten som heter Pigan. Fast hann bara sova drygt en halvtimme så var det dags att kliva upp och åka till skolan.

Fick sluta redan vid elva-halv12 så då handlade jag med mamma, käkade lunch och sen slocknade jag i soffan i tre-fyra timmar. Gosse vad trött jag var! Eller är fortfarande. Fick typ tre timmars sömn inatt.

Nu ska jag gå ut med Evelina en sväng, sen ska vi titta på massor av tv-program och kanske äta lite gottgott. ;) Imorgon har jag sovmorgon, thaaankyou!





saaaknar dej pyttelitegranna!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort