Fredag 22:45

I veckan har jag haft fullt upp ungefär och har varken orkat eller haft lust att skriva någonting. Praktiken började på tisdagen och där har jag varit hela veckan. Inte mycket har har hänt där då det verkar som att alla gravida kvinnor vill hålla sina barn inne. Tråkigt för oss elever som vill vara med på en förlossning.
-
Nu är jag iallafall ledig fram till torsdag, ska bli rätt så skönt faktiskt. Imorgon är det valborg, förstår inte varför man ens firar det och hörde att det är den värsta helgen vad gäller superi men bor man i Gällivare är alla helger värst så att säga. Ja men då ska jag och två andra grilla hos Alexandra. Sedan har vi väl tänkt åka upp på harrys och se vad som händer.
-
Idag var jag på stan en sväng. Köpte en rosettring från mondo, ett vitt linne med spets från lindex, trosor från lindex och en kort t-shirt från barnavdelningen på kappahl. Har också köpt solskydd och aftersun. Åh så gott det luktar, får mig också att minnas tillbaka till då vi var i utomlands för x antal år sedan! Sen var vi och hälsade på hos min kusin Ulrika som fyller år idag och som ska ha barn i juni. Så det blev att dubbel-gratta henne!
-
Då jag sov i lägenheten från torsdag till fredag och var utan dator så tänkte jag nu uppdatera mig lite om vad som hänt. Sen ska jag sova för jag är jättetrött!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort