Måndag 08:51

Som vanligt klockan åtta på morgonen så lyser solen och det blåser, så har det iallafall varit lördag, söndag och idag. På någon timme är det förmodligen helt mulet och regn för så har det också sett ut dessa dagar. Jag ligger i soffan, har fikat för ett tag sen och jag väntar väl på mest på att pappa ska komma hem från promenad med hundarna så jag kan höra ifall det blir skogen eller inte. Blir det inte det så blir det nog städning här hemma. Lite dammtorkning och lite vaskning. Ikväll ska jag skjutsa Jenny till dokkas fast om jag ska på bio så skjutsar jag henne till Gällivare och senare kommer kusinerna och farbror. Eller ena kusinen kommer först imorgon.
PussOchKram!


Akke när han var fem månader

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort