Rättegång och cancer

Idag har vi varit på två rättegångar. Den första handlade om en kille från Gällivare som använt droger och stökat på en fest. Den andra handlade om en kille från Kiruna som kört bil drogpåverkad och slagit en polisman. Straffen för killarna vet jag inte men om kille2 så pratades det om tillsyn och samhällstjänst.
-
Efter den så for vi till sjukhuset där en äldre dam pratade om hur man ska bearbeta sorgen efter att man förlorat någon. Hon hade för ungefär 20 år sedan förlorat sin 15åriga dotter i cancer.
-
Nu är jag hemma och ska läsa en bok som ska vara utläst till imorgon sen måste jag ut och gå. Imorgon är det fredag och jag ska till tandläkaren vilket jag inte direkt tycker om. Snart är det lördag och studentfest!

Kommentarer
evelina

Svar: De finns lite överallt att beställa har jag sett, men den till min mami kommer från carolinessmyckeskrin.se :)

2011-04-07 @ 18:28:10
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort