Söndag 15:10

Igår var jag ut med mina vänner, det var studentfest på nex och det var ganska roligtl. En lyckad kväll för mig är när man träffar nya människor och inte behöver köa, haha. Just nu sitter jag i lägenheten och har ätit pizza för ett tag sen och ska åka hem till byn på en timme. Måste plugga till ett prov vi ska ha på onsdag men det är så jäkla mycket så känner bara att jag redan failat på den.

Längtar så himla mycket till påsklovet för då kommer mina kusiner upp, dom har bott i dalarna större delen av deras liv men nu vet jag inte riktigt var de bor. En av dom träffade jag i somras och innan det hade jag inte träffat henne på flera flera år. Och min andra kusin har jag typ inte träffat på säkert fem år. Så det ska bli riktigt roligt! Min farbror kommer också men han träffar jag iallafall varje sommar.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort