Söndag 22:36

Har legat och gassat i solen hela dagen och när vi kom hem har vi grillat kyckling, det är bland det godaste som man kan grilla. Nu på kvällskvisten så har vi varit hos min faster, fikade och spelade rockband. Var ju sista kvällen med kusinerna och farbror så har kramat om de och sagt hejdå.
-
Känns väldigt tråkigt faktiskt att de åker hem, det blir så himla tomt. Nu får jag det att låta som att någon gått och dött men så är inte fallet även om det nästan känns så. Men man vet liksom aldrig när det blir att vi träffas igen. Kanske om ett år, två år, fem år.
-
Påsken är faktiskt den bästa men även den sämsta tiden på året. Det är så himla roligt när byn fylls med folk och solen skiner, man går på en promenad och möter folk efter vägen hela tiden och ute i skogarna samlas man med skotrarna och grillar och pimplar. Men sen så åker alla hem, vägarna blir tomma och ute i skogarna är det ödsligt och tomt.
-
Nu ska en lite halvdeppig Linnea kolla BigBrother om det går och så ska jag äta stekpannebröd innan jag går och lägger mig och vaknar upp på sista dagen av påsklovet. Jag hoppas innerligt att solen skiner så att lite hopp tänds inom mig. Sorgens dag ungefär idag.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort