Måndag 14:45

Helgen är över, pdol är över och en ny jobbvecka är påbörjad. En låång jobbvecka, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag. Gissa om jag längtar tills den är över. Min helg har varit riktigt trevlig faktiskt, om man bortser från lördagen då jag mådde rätt så ganska kasst. Men annars har den bjudit på trevligt sällskap och härligt väder och en del shopping! Några bilder kommer nedan.
Jag och Simone gick på djurmagazinet och där hade de massa söta djur


Söndagen bjöd på ett fantastiskt väder


Tror Simone var lite trött i bilen hem ;)


Nytt halsband till Akke


Nytt halsband till Meija


Ett smycke till örat


En earcuff

Örhängen


Fyndade på glitter


Skor från dinsko


Skjorta från ginatricot och linne från h&m


Skjorta från ginatricot och linne från h&m


Kofta


Tubsjal


Från h&m


Spel till hundarna


Solen tittade fram så passade på att tillbringa tiden i den innan jobbet


Hälsade på mitt kusinbarn också, Svante

Kommentarer
din bästa vän balle

helvete bikinin var ju aaassnygg!! avis

2011-08-01 @ 20:17:53

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort