Tisdag 17:43

22timmar41minuter. Tiden bara rinner iväg och jag har knappt kommit någonstans med packningen, så tråkigt att packa. Åkte till stan igår och då hämtade jag Jenny och sen gick vi på stan en sväng, har också kollat in kusin Marias nya lägenhet, sedan åkte vi till malmberget och käkade. Senare på kvällen tittade Isabelle och Josefin förbi så har suttit och surrat med dom ett tag.
-
Idag har jag handlat det sista inför resan, lite mat, schampoo, solkräm. Sen var jag till vetrinären med Meija, dom tog ultraljud på henne men det visade ingenting speciellt och så fick hon en tratt för hon har så himla mycket eksem på magen. Pappa var tidigare på dagen med henne dit och tog blodprov och urinprov, och dom visade tecken på lite socker. Kom hem för snart en timme sen och sitter bara vid datorn, ska föra över låtar till telefonen och sen måste jag väl packa.
-
Nästa inlägg blir antingen i Turkiet om vi lyckas fixa internet eller så i Luleå när vi checkat in på hotellet där. Ha det så bra! PUSS


Stackars Meija som springer in i väggar och dörrar
och fastnar i backen med tratten, ska kapa den lite




Lillmagen med massor av eksem


Utslagen hund

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort