Tisdag 22:27

På senaste tiden har allt för mycket pengar dragits från kontot och allt för mycket saker trillat i brevlådan, men just nu känns allt så himla trist och tråkigt och jag blir lycklig av nya saker. Det kommer ju nya pengar snart ;)
-
Jumpsuit från nelly.com
Fjäderörhänge från jfr.se
Stelt halsband från jfr.se
Topp från ginatricot.com
Body från ginatricot.com
Kjol från ginatricot.com
Känns helt sjukt bra att om tre veckor måste jag gå och lägga mig tidigt för att jag nästa dag ska upp tidigt och ta tåget till Luleå och därifrån ta flyget till Turkiet. Längtar som en tok. :)
Flyga flygplan
Äta mat
Promenera runt
Dricka drinkar
Bada

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort