Torsdag 20:20

Idag har jag haft en ledig dag. Så jag har kollat Jericho, har fastnat i den serien, och så har jag målat tånaglarna, lagat mat och varit ut och gått. Nu ligger jag framför tvn/datorn och har ändrat lite på designen. Imorgon kommer lönen och så väntas jobb igen, eftermiddag. Har bara fyra dagar kvar av mitt sommarvikariat! Helt sjukt vad tiden gått fort. Nyss var det liksom 40 dagar kvar. Men har iallafall fått fyra dagar i september, visst hade det ju varit fint med lite mera. Fast ännu hellre åker jag till p-vaara och är där på dagiset, håller tummarna för det istället.

Pastasås till middag



<3


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort