Året 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag tog studenten och jag var utomlands 2 gånger med mina kompisar.

Har du några nyårslöften?
Nej för det håller i princip aldrig

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej bara två av mina kusiner :)

Vilka länder besökte du?
Turkiet

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
28 maj och 21 augusti, det var då vi åkte utomlands

Största misstaget?
Inget

Bästa köpet?
Resor, datorn och min telefon får jag väl säga då

Vad spenderade du mest pengar på?
Resorna såklart då det kostar ganska mycket, men annars datorn och telefonen

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja såklart :)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
All day all night, hollywood hills och set fire to the rain

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare säkert

Vad önskar du att du gjort mer?
Hann med rätt mycket så ingenting

Favoritprogram på TV?
Greys, the big bang theory, Jims värld

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Ingenting speciellt, var bara hemma

Kommentarer
Jennie ♥

Va fin blogg :)

Var gärna med i min tävling som jag har på bloggen :) Kika in för att se vad som döljer sig!

Jag länkar alla som är med i ett inlägg sen.



Ha en underbar nyårsafton imorgon!

Jennie

2011-12-30 @ 11:38:36
Hemsida/blogg: http://jennsiii.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort