Julafton

Godmorgon! Klev upp tjugo i sju imorse för att vi skulle äta frukost med pappa som kom hem från sitt nattjobb. Efter gröt och skinkmackor gick jag och la mig igen. Vaknade för snart en timme sen och då har jag bara gett mat åt hundarna och klätt på mig. Jag och Jenny ska snart gå ut med hundarna på en liten julprommis:) Igårkväll för vi till Markitta och efter det for vi till min faster en sväng men vi hann inte vara där så länge. Åt lite pepparkakor och laxsnittar och drack julmust där. Ska försöka ta julkort med Akke sen om jag hittar nå tomteluvor.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort