Tisdag 14:15

Vårat internet har varit borta sen julafton men nu har vi fixat tillbaka det. Julafton firades hos faster med släktingarna, vi var väl kring 20 st som trängdes i deras lilla kök men mysigt var det :) Tog en powernap i kusinens säng efter julmaten för jag var så mätt. Sen öppnade vi julklappar och jag fick bl.a. pengar, presentkort, skiddräkt, sockar, en tröja, smycken. På juldagen klev jag upp tidigt och satt i kyrkan på julotta 06:00 och sen på kvällen åt hela släkten palt hemma hos oss, det är en tradition varje år. En annan tradition är att äta julmat hos min faster på annandagen men jag jobbade igår så jag kunde inte vara med. Istället åkte jag dit så fort jag var klar på jobbet och fikade och mös.
-
Det har också blivit en massa bebismys ihelgen, det tackar man inte nej till. Idag jobbar jag och ska snart tillbaka till jobbet. Imorgon ska jag nog åka till stan med kusinerna och titta hur våran kusin bor, hon och hennes kille har en lägenhet tillsammans så vi tänkte kolla hur dom har det där då vi aldrig varit dit. Annars händer det väl inte så mycket. Akke hade lagt en stor koblajja på hallmattan inatt någongång, mötte den trevliga synen imorse när jag klev upp och skulle på jobbet. Snart är det nyår och det lutar väl mot att vara i stan, känns väl sådär. Hade gärna varit i byn med släkten och ätit go mat :)
Julafton


Hilma


Svante spelar på Jennys nintendo 3ds


Suga på finger


Jenny fixade mina naglar på julafton


Japp, så här nördiga kusiner har jag

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort