Torsdag 14:32

Igår drev jag mest omkring tills klockan blev 14:00 då mina kusiner Johan och Linda kom och hämtade mig, vi plockade upp kusin David och hans flickvän Sara och åkte till stan. Väl där gick vi på stan en sväng, köpte en kofta och ett par strumpbyxor med hög midja. Bra att ha ifall jag ska ha klänning på nyårsafton. Sen åkte vi upp till Malmberget, hämtade mat från Alanya och åt i lägenheten. Sen for vi till våran kusin Mathilda och hälsade på. Deras tvåa var riktigt stor och mysig! :)
-
Kom väl hem efter nio och då kollade jag bara tv innan jag gick och la mig. Idag kommer det väl inte heller bli så mycket gjort, ska ut med hundarna strax iallafall. Imorgon skulle jag ha jobbat 12-21 men det är en som är sjuk så jag ska jobba 7:30 - 21 istället. Just nu känns det lite småjobbigt men den 27e januari känns det nog bättre. ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort