Torsdag 21:22

Varför kan man bara inte få ha tur EN gång i sitt liv och vinna 1 miljon på t.ex. triss? Speciellt när man behöver det som mest, eller behöver och behöver men det skulle vara otroligt bra. Och varför kan inte alla bara flytta från Gällivare så att jag kan få en tvåa på typ Lasarettsgatan eller fjällnäs. En lägenhet där inredningen är mysig och stilren. En stor plattv och en divansoffa i vardagsrummet och en stor och mjuk säng i sovrummet med stora, fluffiga kuddar. Kylskåpet, frysen och skafferiet ska vara fullt med saker att bjuda på när kompisarna hälsar på. En liten bil vill jag också ha, en med bagage så Akke kan få bo med mig någongång i lägenheten. Jobbar gör jag gärna på kanske ett dagis eller någonstans där man får ha sitt djur med sig, men vart skulle det vara liksom.
-
Jag får helt enkelt nöja mig med att bo i mitt rum som jag alltid bott i hemma i byn och varje morgon kliva upp och gå till hemtjänsten och jobba. Ja' ä inte bitter.
Bild härifrån.

Kommentarer
MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. Just nu pågår en ADVENTSKALENDER med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-12-09 @ 20:47:42
Hemsida/blogg: http://missalicia.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort