Torsdag 23:11

Klev upp kvart över nio idag, hur pigg som helst. Satt ensam i tvrummet och fikade. Efter någon timme klev Jenny upp och efter någon timmes slöande så gick vi ut med våra hundar + grannens hund. Sen har vi bara tagit det lugnt och innan middagen gfor vi och åkte spark med hundarna och sen gick jag och jobbade någon timme. När jag kom hem städade jag mitt rum och sen har jag kollat tv. Nu ska jag krypa under täcket och lösa lite korsord.
Akke, Tindra och Meija


Ute på en sparktur


Köpte en stor biabädd från djurmagazinet i julklapp åt hundarna



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort