16:57

Har tagit en liten paus från skrivandet på hemtentan. Fyra frågor kvar, fyra svåra frågor. Men just nu måste jag vila, annars kommer jag börja riva hår vilket kommer resultera i en fin flint mitt på skallen. Imorse klev jag upp och gjorde fika åt Jenny och hennes kompis. Sedan lade jag mig i soffan och skulle kolla vakna med the voice men jag somnade nästan direkt. När jag vaknade för andra gången åt jag lite fika och sen gick jag ut finvädret med Akke. När jag kom hem satte jag min ner med hemtentan och har jobbat på den i flera timmar. Tänkte hämta in hundarna så det slipper vara ute i kylan och så ska jag nog kika lite tv, resten av frågorna tar jag itu med ikväll. Tänk om hemtentan skulle vara lika rolig och lätt att skriva som det är att skriva blogg? Det hade ju vart super. Ska hiva upp lite bilder hit tänkte jag.
En dag i februari


Skulle köra hem till byn igår men stoppades


Akke gömmer sig


Vackert väder

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort