17:05

Idag var det skola, efter den rullade bilen till bilprovningen för det var dags för besiktning. Inte mycket har hunnit hända sedan jag kom hem. Tycker det är så kul att se hur dom i big brothers glashus har det, Gurkan är ju himla härlig! klicka på bilden, länken öppnas i ett nyss fönster. Jag vill egentligen inte besvära er med mina problem, men nu ska jag vila för jag har haft huvudvärk sedan imorse. Gonatt eller nåt!
Under två veckors tid har det hunnit hända mycket i lilla Gällivare, tre självmord och ett självmordsförsök. Självklart blir man berörd av detta och kan inte sluta ställa sig frågan, varför? Även om det är en fråga som aldrig kommer att få något svar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort