20:58

Imorse vaknade jag som vanligt av att klockan ringde. Försökte stänga av den, det gick inte, jag tröck och tröck och tröck men inget hände. Upptäckte sen att det inte var telefonen jag tryckt på utan på ett elefantmjukisdjur. Dagen har bestått av skola, kört in i en dikeskant med bilen, handlat på dollar och fikat på nyfiket. När jag kom hem har jag sovit en stund och när jag sov kom mamma in och matade mig med turkiskyoghurt för hon skulle fråga ifall jag tyckte om den. Sen har jag målat naglarna lite och nu ligger jag i sängen och ska äta lite chips.

Kommentarer
Sara

haha fyfan linnea, elefantmjukisdjur?!? Du är fan bäst ;)

2011-02-12 @ 15:22:18

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort