21:50

Oj vilken sleten dag denna dag varit. Var ut en superkort stund med hundarna innan middagen och sen fick dom komma in. Idag serverades det köttbullar och makaroner till middag och det satt fint i magen vill jag lova! Gott att sätta kalla köttbullar på mackan sen :D Har låtit mina tankar vandra iväg till "dundret runt", det hade varit kul att testa åka det. Dock är det ganska långt, har för mig att det är 3mil i klassisk stil så det skulle bli en jäkla utmaning men samtidigt riktigt skoj! Men får se, ska fundera vidare på den saken. Måste bara få med mig nån vilket kanske inte är det lättaste.
Nu tänkte jag väl krafsa ihop lite fika och slå på ett avsnitt av criminal minds. Imorgon är jag då ledig och jag får se ifall jag kliver upp med Jenny på morgonen så jag kan placera mig i soffan och slumra till vakna med the voice.

Kommentarer
Pernilla S

lura med min syster maria! ;)

2011-02-07 @ 00:10:14
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort