18januari2011

Imorse klev jag upp lite tidigare så att jag skulle hinna ta en promenad innan jag åkte in till Gällivare för att ha skola. Vädret var ju helt fantastiskt fint och det är synd att man spenderar dagarna i skolan för då missar man solen varje dag. Dock är jag ledig måndagar så då får jag väl passa på att ta mig ut, det kan även hända att jag är hemma någon tisdag eftersom vi endast har en lektion på en timme då. När jag kom hem kollade jag film, The back-up plan, en film jag faktiskt rekommenderar och sedan käkade jag det godaste som finns, älgskav och makaroner. Har också hunnit med en kvällspromenad och klippt klorna på hundarna. Nu ska de få mat och sen ska jag äta kvällsfika och kanske kika lite tv.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort