1januari2011

Har just sett klart mamma mia the movie, och jag tycker att alla som inte har sett den ska se den! Det är en helt underbar film som är grymt bra gjord med all musik och alla skådespelare, de har verkligen prickat rätt. Den är verkligen helt fantastisk bra.
Idag har jag haft en riktigt slöisdag och det har varit himla skönt. Har legat i soffan större delen av tiden, fixat och trixat med naglarna och surfat lite. Gick och la mig klockan sex imorse och klev sen upp vid halv ett för att se skidåkning på tv. Det grusar lite i ögonen just nu men gissar att jag somnar först på nån timme. Nu ska jag koka thé och äta knäckebrödsmackor.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort