23januari2011

Det visade sig att gårdagen blev lite impulsiv. Bestämde mig för att fara ut och det blev väl som det blev. Fick köa sjukt länge för att få komma in (en timme är länge när det är 50 minus grader) och när jag till slut kom in frös jag som bara den och var trött, seg, lite irriterad och inte alls på humör. Man kan väl säga att jag hade det roligare ute i kön än inne på krogen. Innan spelade vi ett spel hos Alexandra som var riktigt kul faktiskt, gissar att det är ännu roligare ifall man är flera stycken som spelar.

Nu borstar jag tänderna, har klämt i mig resten av pizzan från igår och så väntar jag på att min underbara mamma ska komma och hämta mig så jag får komma hem till byn. Väl hemma blir det promenad med hundarna och kanske en skidtur runt elljusspåret. Har legat och kollat skidåkning imorse så gissa om jag är sugen på att åka.

Imorgon är jag ledig och det känns himla bra för då slipper jag söndagsångesten.














Alla bilder är stulna från Pernilla Svanhems pixbox


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort