26januari2011

Chacha. Idag klev jag upp halv sju, klädde på mig och sen slog det mig att jag kunde vara hemma från skolan för vi hade bara "högskoledag". Så bäddade ner mig i soffan och kollade vakna med the voice. Under dagen har jag ätit, promenerat, sovit, bäddat sängarna. Har just kommit in från en kvällsprommis med Akke, hade min faster promenerandes en bit bakom mig så har gått som en tok för att hon inte ska hinna ikapp mig, hon går skitafort. Nu ska jag diska och sen blanda mig en kaffedrink innehållandes mjölk, kaffe, vaniljpulver och glaaass.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort