31januari2011

Idag klev jag upp halv sju och gjorde fika åt Jenny och var sällskap åt henne. La mig i soffan och kollade vakna med the voice, somnade såklart men det är skönt att sova i soffan. Det får man faktiskt göra ibland. Sen har jag varit ut på promenad och sen inte så mycket mera. Nu ska jag kolla ett avsnitt av criminal minds.
Kvällen har nog inte mycket att erbjuda. Blir förmodligen att gå ut med hundarna och sen duscha, jobbigt. Ibland bara hatar jag att duscha, blött hår äckligt! Imorgon är sofias änglar på kanal5, den är bra och den visar verkligen hur bra man faktiskt har det. Vi går under jorden för skitsaker medans de här människorna verkligen har det så tufft som man bara kan ha, från hjärntumörer där du bara har något år kvar att leva till bilolyckor som lett till döden.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort