Dag 1 - en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv

(vet att den stod att det skulle vara 15 fakta om mig själv men finns inte så mycket att säga om det så skriver 15 fakta om mitt liv istället)
1. Jag heter Anna i förnamn
2. Linnea är mitt tilltalsnamn
3. Nilsson i efternamn
4. Jag bor i Nilivaara
5. Föddes år 1992
6. Fyller år den 21 maj
7. Jag har en storebror som heter Jens
8. Han är född 1990
9. Och en lillasyster som heter Jenny
10. Hon är född 1998
11. Min mamma heter Anneli
12. Min pappa heter Kjell
13. Meija är våran första jämthund, hon föddes den 15 februari 2003
14. Akke är våran andra hund, han föddes den 3 april 2009
15. Jag är en riktig bybo


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort